Завдання на 25 травня
Опрацювати тему "Наші досягнення", стр.164-165.
Завдання на 04.05
Опрацювати тему "Форми збереження та популяризації культурної спадщини",стр.145-153.
Виконати завдання на стр.164-165:
Дати відповіді на запитання, вибравши один з блоків:
середній рівень-запитання 1-3, кожна правильна відповідь оцінюється в 2, максимальна оцінка 6;
достатній рівень-запитання 4-6, правильна відповідь кожного питання оцінюється в 3, максимальна оцінка 9;
високий рівень - запитання 7-12, оцінювання в залежності від повноти розкриття завдання та особистої творчості;запитання 7-9 оцінюються найвищим балом 4, 10-12 відповілно 10 балів. При повному розкритті кожного питання максимальна
кількість балів 42. Оцінка в залежності від набраної кількості балів:
42-оцінка 12
40-41...11
36-39...10
32-35...9
28-31...8
24-27...7
20-23...6
16-19...5
12-15...4
Відповіді оформить на папері, підписать "Підсумкова робота з мистецтва учня (учениці) 9 класу, прізвище,ім"я. Сфотографувати і вислать на електронну адресу,ватсап,вайбер,або в месенджер.
Опрацювати тему "Наші досягнення", стр.164-165.
Виконання пісень і їх оцінювання
Для учнів 9 класу - необхідно здати виконання пісні "О пані вчителько".
Пісню можна виконать без супроводу (акапелла) - оцінка 10. Можна записать відео, або аудіо. Перед записом обов"язково
представитись: пісня (називаєте пісню), виконує учень (учениця) 9 класу прізвище та ім"я.
Другий варіант.Поскільки вокальні дані при виконанні пісні не враховуються (оцінка не знижується,якщо учень не вміє співати),то можна записати на відео, або аудіо слова. При представлені замість слова "виконує" сказать "слова читає".
Просто прочитати - оцінка 8, прочитати на фоні плюсовки в такт з виконавцем - оцінка 9, прочитати на фоні мінусовки в такт пісні - оцінка 10.
При відсутності виконання - оцінка негативна, що, в свою чергу, вплине на загальну річну оцінку.
Завдання для підсумкової роботи з мистецтва за
2019-2020 навчальний рік в 9 класі. (27.04)
Всі виконанні роботи з мистецтва необхідно підписувати: "Домашня робота з мистецтва учня (учениці) 9 класу, прізвище та ім"я. Відповіді на завдання в підручнику стр.(вказуєте), потім відповідаєте.
Дати відповіді на запитання в підручнику на стр.164-165, вибравши один з блоків:
середній рівень-запитання 1-3, кожна правильна відповідь оцінюється в 2, максимальна оцінка 6;
достатній рівень-запитання 4-6, правильна відповідь кожного питання оцінюється в 3,максимальна оцінка 9;
високий рівень :
запитання 7-12, оцінювання в залежності від повноти розкриття завдання та особистої творчості;
запитання 7-9 оцінюються найвищим балом 4;
10-12 відповідно 10 балів.
При повному розкритті кожного питання максимальна
кількість балів 42.
Оцінка в залежності від набраної кількості балів:
42-оцінка 12
40-41.....11
36-39.....10
32-35.....9
28-31.....8
24-27.....7
20-23.....6
16-19.....5
12-15.....4
Оцініть свої можливості і виберіть один з блоків.
Виконання завдання здати в понеділок 27 квітня.
Відповіді оформить на папері, підписать
"Підсумкова робота з мистецтва учня (учениці) 9 класу, прізвище,ім"я. Сфотографувати і вислати на електронну
адресу, ватсап чи вайбер.
Успіхів вам.
Для учнів 9 класу - необхідно здати виконання пісні "О пані вчителько".
Пісню можна виконать без супроводу (акапелла) - оцінка 10. Можна записать відео, або аудіо. Перед записом обов"язково
представитись: пісня (називаєте пісню), виконує учень (учениця) 9 класу прізвище та ім"я.
Другий варіант.Поскільки вокальні дані при виконанні пісні не враховуються (оцінка не знижується,якщо учень не вміє співати),то можна записати на відео, або аудіо слова. При представлені замість слова "виконує" сказать "слова читає".
Просто прочитати - оцінка 8, прочитати на фоні плюсовки в такт з виконавцем - оцінка 9, прочитати на фоні мінусовки в такт пісні - оцінка 10.
При відсутності виконання - оцінка негативна, що, в свою чергу, вплине на загальну річну оцінку.
Завдання для підсумкової роботи з мистецтва за
2019-2020 навчальний рік в 9 класі. (27.04)
Всі виконанні роботи з мистецтва необхідно підписувати: "Домашня робота з мистецтва учня (учениці) 9 класу, прізвище та ім"я. Відповіді на завдання в підручнику стр.(вказуєте), потім відповідаєте.
Дати відповіді на запитання в підручнику на стр.164-165, вибравши один з блоків:
середній рівень-запитання 1-3, кожна правильна відповідь оцінюється в 2, максимальна оцінка 6;
достатній рівень-запитання 4-6, правильна відповідь кожного питання оцінюється в 3,максимальна оцінка 9;
високий рівень :Виконані завдання надсилати на електронну скриньку stasikbond@meta.ua, на Viber 0731413344, або на WhatsApp 0674238103
Завдання на період 13-17 квітня
Опрацювати тему "Жанри телебачення"стр.137-139.
СММ: пісня "О пані вчителько", стр.139.
Виконати завдання"Робота з додатковими джерелами інформації", стр.139.
Виконані завдання надсилати на електронну скриньку stasikbond@meta.ua
Виконання пісень висилати на Viber 0731413344, або на WhatsApp 0674238103
Виконання пісень висилати на Viber 0731413344, або на WhatsApp 0674238103
Завдання на період 6-10 квітня
Опрацювати тему "Мистецтво реклами та відеокліпів" стр.135-136.
СММ: пісня "О пані вчителько", стр.139.
Виконати завдання: "Робота з додатковими джерелами інформації", стр.139.
Виконані завдання надсилати на електронну скриньку stasikbond@meta.ua
Виконання пісень висилати на Viber 0731413344, або на WhatsApp 0674238103
Виконання пісень висилати на Viber 0731413344, або на WhatsApp 0674238103
Завдання на період 30 березня-03 квітня
Опрацювати тему "Засоби художньої виразності у
телебаченні", стр.130-134.СММ: пісня "О пані вчителько", стр 139.
ПЗ:переглянути кадри з телесеріалів:"Гра престолів", "Слуга народу", "Друзі","Гостя з майбутнього".
РІ-ДЛ: підготувати презентацію, або написати реферат чи дослідження на такі теми: "Французьке та італійське
кіномистецтво". стр.110-111; "Українське кіно", стр.112-114; "Американський кінематограф", стр 115-118; "Індійський та азійський кінематограф", стр.119-122.
Виконані завдання надсилати на електронну скриньку stasikbond@meta.ua
Завдання на період 16-20 березня
Опрацювати тему "Телебачення, як засіб масової культури", стр. 128-130.
СММ: пісня "О пані вчительки", стр.139.
Немає коментарів:
Дописати коментар