Завдання на 25 травня
Опрацювати тему "Перевіряємо свої досягнення", стр.150-151, відповіді не надсилати.
Підсумкова контрольна робота 18.05
Підсумкова робота з музичного мистецтва учня (учениці) 5 класу_____________
1. Музика, відтворена людським голосом:
1)Балет; 2)Спів; 3)Темп.
2. Відстаньміж найнижчим і найвищим звуками, які може здолати голос або інструмент:
1)Вокаліз; 2)Гармонія; 3)Діапазон.
3.Напівспів і напіврозмова:
1)Речитатив; 2)Мелодія; 3)Ритм
.4. Вокальний або інструментальний ансамбль, щоскладається з чотирьох виконавців:
1) Хор; 2)Балет; 3)Квартет.
5. Короткийлітературний виклад сюжету опери,оперети, мюзиклу:
1) Лібрето; 2) Унісон; 3)Інтонація.
6.Музично-сценічний твір, у якому переплітаються діалоги, пісні, музика,хореографія:
1) Опера; 2)Концерт; 3)Мюзикл.
Виконані завдання надсилати на електронну скриньку stasikbond@meta.ua
Виконання пісень висилати на Viber 0731413344, або на WhatsApp 0674238103
Виконання пісень і їх оцінювання
Для учнів 5 класу - необхідно здати виконання пісні (одну із рекомендованих).
Пісню можна виконать без супроводу (акапелла) - оцінка 10. Можна записать відео, або аудіо. Перед записом обов"язково
представитись: пісня (називаєте пісню), виконує учень (учениця) 5 класу прізвище та ім"я.
Другий варіант.Поскільки вокальні дані при виконанні пісні не враховуються (оцінка не знижується,якщо учень не вміє співати),то можна записати на відео, або аудіо слова. При представлені замість слова "виконує" сказать "слова читає".
Просто прочитати - оцінка 8, прочитати на фоні плюсовки в такт з виконавцем - оцінка 9, прочитати на фоні мінусовки в такт пісні - оцінка 10.
При відсутності виконання - оцінка негативна, що, в свою чергу, вплине на загальну річну оцінку.
Виконане завдання можна скинуть на електронну адресу, на ватсап, вайбер чи в месенджер.
Виконані завдання надсилати на електронну скриньку stasikbond@meta.ua
Виконання пісень висилати на Viber 0731413344, або на WhatsApp 0674238103
Виконання пісень висилати на Viber 0731413344, або на WhatsApp 0674238103
Тестові завдання №2. (4.05)
1. Високий чоловічий голос.
1). Бас 2). Тенор 3). Альт 4). Сопрано
2. Високий жіночий голос.
1). Сопрано 2). Бас 3). Альт 4). Тенор
3.Яка з переліку вивчених пісень-народна?
1)Золота зіронька.2)Чи не той то Омелько.3)Козацькому роду нема переводу.4)Веселкова.
4.Улюблений полковий інструмент війська Запорозького.
1)Скрипка.2)Цимбали.3)Арфа.4)Тулумбас.
5.Видозмінення музичного твору шляхом використання різноманітних засобів музичної виразності.
1)Танець.2)Пісня.3)Обробка.4)Вертеп.
6.Музичний твір, у якому основна мелодія звучить кілька разів, набуваючи різноманітних змін: мелодичних,ритмічних,ладових,гармонічних тощо.
1)Інтонація.2)Варіації.3)Спів.4)Хор.
Відповіді в підручнику на стр.22-74.
Завдання виконати на окремому аркуші, або в зошиті.Обов"язково підписати:Домашня робота з музичного мистецтва учня(учениці) 5 класу Прізвище, ім"я.Відповідь на тестові завдання №2. Сфотографувати і надіслати на електронну адресу, на вайбер, ватсап чи месенджер.
Тестові завдання №2. (4.05) 1. Високий чоловічий голос.
1). Бас 2). Тенор 3). Альт 4). Сопрано 2. Високий жіночий голос. 1). Сопрано 2). Бас 3). Альт 4). Тенор 3.Яка з переліку вивчених пісень-народна? 1)Золота зіронька.2)Чи не той то Омелько.3)Козацькому роду нема переводу.4)Веселкова. 4.Улюблений полковий інструмент війська Запорозького. 1)Скрипка.2)Цимбали.3)Арфа.4)Тулумбас. 5.Видозмінення музичного твору шляхом використання різноманітних засобів музичної виразності. 1)Танець.2)Пісня.3)Обробка.4)Вертеп. 6.Музичний твір, у якому основна мелодія звучить кілька разів, набуваючи різноманітних змін: мелодичних,ритмічних,ладових,гармонічних тощо. 1)Інтонація.2)Варіації.3)Спів.4)Хор. Відповіді в підручнику на стр.22-74. Завдання виконати на окремому аркуші, або в зошиті.Обов"язково підписати:Домашня робота з музичного мистецтва учня(учениці) 5 класу Прізвище, ім"я.Відповідь на тестові завдання №2. Сфотографувати і надіслати на електронну адресу, на вайбер, ватсап чи месенджер.
Виконані завдання надсилати на електронну скриньку stasikbond@meta.ua
Виконання пісень висилати на Viber 0731413344, або на WhatsApp 0674238103
Виконання пісень висилати на Viber 0731413344, або на WhatsApp 0674238103
Тестові запитання для 5 класу №1. (27.04)
1. Упорядковане чергування музичних звуків.
1). Ритм 2). Варіація 3). Звук 4). Нота
2. Забарвлення звуку, яке властиве певному голосу або інструменту.
1).Тоніка 2). Анданте 3). Алегро 4). Тембр
3. Музичний твір без слів для виконання голосом у супроводі музичного інструмента або оркестру.
1). Пісня 2). Марш 3). Вокаліз 4). Танець
4. Музична думка, образний зміст якої виражений одним голосом.
1). Форте 2). Нота 3). Акцент 4). Мелодія
5. Співзвуччя, елемент музичної мови.
1). Розмір 2). Такт 3). Гармонія 4).Ліга
6. Об’єднання звуків різних за висотою, що тяжіють одне до одного.
1).Тоніка 2). Лад 3). Дієз 4). Бекар
Завдання виконати на окремому аркуші, або в зошиті. Обов"язково підписати: Домашня робота з музичного мистецтва учня(учениці) 5 класу
Прізвище, ім"я. Відповідь на тестові завдання №1. Сфотографувати і надіслати на електронну адресу, на вайбер, ватсап чи месенджер.
Відповіді знаходяться в підручнику на стр.6-25.
Завдання на період 13-17 квітня
Опрацювати тему "Діалог музики таживопису",стр.144-149. Сприймання: Клод Дебюссі, Симфонічна сюїта "Море",стр.145. Виконання: "Звуки музики", стр.140-142.
Виконані завдання надсилати на електронну скриньку stasikbond@meta.ua
Виконання пісень висилати на Viber 0731413344, або на WhatsApp 0674238103
Виконання пісень висилати на Viber 0731413344, або на WhatsApp 0674238103
Завдання на період 6-10 квітня
Опрацювати тему "Музика на кіноекрані"(продовження), стр.138-143.
Сприймання: Річард Роджерс, мюзикл "Звуки
музики", стр.140.
Виконання: "Звуки музики", стр.140-142.
Виконані завдання надсилати на електронну скриньку stasikbond@meta.ua
Виконання пісень висилати на Viber 0731413344, або на WhatsApp 0674238103
Завдання на період 30 березня-03 квітня
Опрацювати тему "Музика на кіноекрані",стр.134-137.
Сприймання: Скотт Джоплін "Регтайм", стр.135.
Виконання:"Український віночок", стр.136-137. Елементи інтеграції: фрагменти з х/ф "Людина з бульвару Капуцинів" та фільмів німого кіно.
Виконані завдання надсилати на електронну скриньку stasikbond@meta.ua
Завдання на період 16-20 березня
Опрацювати тему "У музичному театрі"(продовження), стр.129-133. Сприймаю - стр.130. Сергій Прокоф'єв, фрагменти з балету "Попелюшка".
Співаю:стр.132. Пісня "Школярі-школярики".
Елементи інтеграції:переглянути мультфільм "Попелюшка".
Відповіді надсилайте на електронну адресу
stasikbond@meta.ua
|
Немає коментарів:
Дописати коментар